Ons stappenplan
Stap 1 | Keuze abonnement
Bij Vocalis houden we niet van verrassingen. Daarom betaal je jaarlijks een vast bedrag. Kies uit onze drie abonnementsvormen (Basis, Premium of Elite) het pakket dat het beste bij jouw bedrijf past.
Stap 2 | Plan van aanpak bepalen
Samen maken we een plan van aanpak hoe we jouw medewerkers gaan informeren. Denk aan een mailing, flyer, poster of brief per post. Belangrijk is dat we alle medewerkers weten te bereiken!
Stap 3 | Medewerkers informeren
We informeren alle medewerkers zodat zij weten dat er vanaf heden een vertrouwenspersoon beschikbaar is waar zij terecht kunnen voor een luisterend oor en/of advies op het gebied van integriteit of ongewenst gedrag.
Stap 4 | Vertrouwenspersoon is beschikbaar
Zodra medewerkers op de hoogte zijn, kunnen zij een beroep doen op onze vertrouwenspersonen. De coördinerende vertrouwenspersoon van Vocalis neemt binnen 24 uur na ontvangst van uw melding telefonisch of per e-mail contact met u op. Toegankelijk en heel laagdrempelig!
Gewoon even je hart luchten?
Wil je gewoon even je hart luchten zonder verdere vervolgstappen te nemen? Dat mag altijd. Neem vrijblijvend contact met ons op, Vocalis is er voor jou.